Wednesday, December 12, 2007

Соёмбо

Намайг МОНГОЛ гэдэг. Би хонины мах иддэг. Гэхдээ би хонио алдаггүй. Бас сүү уух дуртай. Гэхдээ би сүүг үнээнээс сааж биш бас гуйж биш зүгээр л дэлгүүрээс худалдаад авчихдаг. Үнэ нь 850-1200 төгрөгийн хооронд байдаг. Захаас бөөндөж авсан ч болдог. За тэр ч яахав. Өвөг дээдэс минь соёмбыг туганд тахиж үлдээсэн болохоос шилэнд тахиж үлдээгээгүй. Соёмбыг би дээр намирах туган дээрээс бас Дэлгэрмөрөнгийн толгой дээрээс харж байснаас архины шилэн дээр гялалзаж явахыг мэдэхгүй. Тиймээс зөвшөөрөхгүй ээ. Баярлалаа.

5 comments:

gan said...

ter ch bas tiim shuu

gan said...

sorry blog bichij ehelsend chin bayr hurgehee martaj za tegeed bicheed bgaarai amjilt

gan said...

ter ch bas tiim shuu

GanbatD said...

энэ Ганаа эргүүтцэн байх аа нэг юмаа дахин дахин хэлээд л ууцан юмуу хаашаа юм? За тэр ч яахав Мо. Энэ их хөөрхөн болжээ. Чи үнэхээр сайхан хэлжээ. Иймэрхүү юмаа бид арай л өөр юман дээр залах хэрэгтэй ш дээ. Хэн нэг муу ганзагын наймаачны золиос болгомооргүй л юм байгаа юм даа

sanakae said...

энэ ч сайхан хэлсэн байна лээ шүү.